De duiventil die Inshared heet!

Geachte heer P. van Inshared,

U bent niet bij de bespreking in de betreffende letselschadezaak geweest waar aan mijn buro de heren R. en H. van Raasveld Expertise zeer beledigende opmerkingen maakten over mijn cliënt en zijn echtgenote met roots + oorlogstrauma uit voormalig Joegoslavië en voor mij reden was de heren uit mijn Kantoor te zetten! Dat u zich niet met mijn bezwaren kan verenigen geeft aan dat u vanachter uw bureau in uw werkkamer thuis wel even de zaken simplistisch overziet – u vindt het beledigen en wegzetten van mensen kennelijk ok – maar bovenal heb ik niet gevraagd of u zich wel of niet met mijn bezwaren kan verenigen dus pas op uw woorden!

U betaalt mijn correcte bgk niet en beroept zich op beleid dus verwacht u niet van mij dat ik wel even uw medisch adviseur uitvoerig ga berichten. Dat kost inclusief een uitgebreide aanbiedingsbrief minstens 1 uur en het bgk beleid (..) van Inshared laat zien dat voor elk uur mijn cliënt dus € 90 uit eigen beurs mag betalen. Het “beleid” is dat we het juiste moment afwachten om een eindclaim in te dienen bij uw verzekerde onder aankondiging van inschakeling van onze gerechtsdeurwaarder voor loonbeslag, bankbeslag en boedelbeslag.

Nogmaals ik laat mij niet tegen een snotneuzen tarief wegzetten en een aantal rechtszaken die ik in de planning heb tegen Achmea en Inshared komen op enig moment op de rol (na 1 januari 2024 ga ik met deeltijdpensioen en zal lopende zaken en procedures blijven behandelen).

Ik vaar met cliënt dus een eigen koers en u zit niet aan tafel maar staat op de menukaart! Er is een prima medisch dossier opgebouwd en gisteren in overleg op mijn kantoor heb ik met cliënt het verdere pad uitgestippeld. En forse schadeclaim dient zich aan de horizon aan dus laat u uw fantasie maar gaan hoe de schadereserve voor 2024 er uit gaat zien.

Omdat ik vandaag een uitgebreide notitie opstel voor het dossier – dus niet voor u – naar aanleiding van de bespreking gisteren met cliënt  mag u meekijken.

Ik beslis zelf wie ik betrek in de letselschadedossiers en het zou zo maar kunnen dat ik u passeer. De duiventil van Inshared waar in en uit wordt gevlogen is een schande voor de letselschaderegeling. Elke keer weer een andere dossierbehandelaar die een vluggertje schrijft en weer aan de horizon verdwijnt. Dat ik hierover uw Manager Letselschade – die ook al weer uit beeld is – hierover benader is een signaal dat u kennelijk niet begrijpt.

Ik zit slechts 47 jaar in het vak, heb ik u ooit ontmoet? Kan iemand u uitleggen dat “kwaliteit boven beleid” gaat?

In het verleden hadden wij uitstekende en vriendelijke contacten met Inshared. Bij ingewikkelde zaken en persoonlijke gesprekken met cliënt stuurde Inshared de expert Personenschade de heer J. G. in en kwamen we er altijd uit en was onze bkg incluis kantoorkosten nimmer een issue: we regelden de zaak waarbij wij somtijds onze nek uitstaken maar dat is ver voor uw tijd veronderstel ik. De heer G. die inmiddels onder eigen vlag vaart verstaat in tegenstelling tot heel veel schaderegelaars de kunst om geen (idiote) vragen te stellen die al beantwoord zijn in de vorming van het betreffende dossier en komt snel ter zake voor een deal en zo hoort het! Met de voormalig manager Letsel van Inshared was er een prettig contact maar ook zij verliet de letselschade afdeling – bestaat die nog wel? – Bovendien hoefden we geen maanden te wachten op antwoorden van Inshared die veelal nietszeggend waren!

Nog een vraag. Uw intern advocaat stapte enige tijd geleden ook al op en verkoos Nationale-Nederlanden. In geval van een dagvaarding verneem ik graag de naam en adresgegevens van de Inshared advocaat in verband met de domicilie keuze en het kantoor van Inshared fysiek niet bestaat of wordt dat Achmea nu u blijkens uw polisvoorwaarden een onderdeel bent van Achmea?

Johannes de Bruin

ClaimZorg Letselschade

« « Vorige bericht:  CED blijft een gewaardeerde constante factor in de letselschadezaken | Volgende bericht:  Tuchtrecht.nl (het regent klachten jegens advocaten en medici) » »