Beoordelingen van cliënten over de dienstverlening van ClaimZorg

Omwille van de privacy zijn de persoonsgegevens weggelaten. Notariële controle volstaat.

Beoordelingen cliënten over de dienstverlening van ClaimZorg ( 12 april 2021)

Omwille van de privacy zijn de persoonsgegevens weggelaten. Notariële controle volstaat.

Dossier 1646

Beste meneer De Bruin, 

Ik ben erg tevreden over ClaimZorg. U heeft voor mijn zaak enorm gestreden. U bent de enige geweest in dit dossier die mij als mens heeft behandeld en mijn zaak serieus heeft genomen. Ik ben zeer tevreden over het behaalde resultaat en zal zeker u aanbevelen bij anderen. 

Met vriendelijke groet,

Mevrouw D.

Dossier 1943

Geachte heer De Bruin, 

Hierbij mijn beoordeling. Na een ongeval buiten mijn schuld om, ik heb de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.  Dit bleek voor mij niet te werken.  Vervolgens heb ik contact opnemen met ClaimZorg. Vanaf het 1e gesprek met de heer De Bruin had ik er alle vertrouwen in dat ik bij hen op het juiste adres was. Zeer positieve ervaring met ClaimZorg, duidelijke afspraken en perfecte begeleiding van A tot Z.  Ik raad iedereen met letselschade aan om ClaimZorg in te schakelen. Hartelijk bedankt voor de goede zorg en het resultaat. 

Familie M

Dossier 2113

Geachte heer Johannes de Bruin,

Hartelijk dank voor de afwikkeling bij Nationale Nederlanden.

Het kan nu afgesloten worden en ik ben er erg blij mee. Uw uitspraak dat de (Scheveningse) haven in zicht is vind ik erg leuk en toepasselijk. Ik heb geen moment aan u getwijfeld. 

R.

Dossier 2101

Geachte heer de Bruin

Excuses voor de late reactie. Het plan was om een keer langs te komen voor een persoonlijk bedankje. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze letselschade zaak. De aanpak sprak ons zeer aan. We zullen u zeker aanbevelen als dit zo voorkomt. Mocht u in Tilburg zijn, schroom niet om langs te komen. E.v. met partner. We wensen u alle goeds voor en vooral gezondheid.

J.H.P. en W. Sch. (echtgenote)

Dossier 1323

Beste heer De Bruin. Mijn verloofde liep door een verkeersongeval een zeer hoge dwarslaesie op, verbrijzeld strottenhoofd en een volledig kapotte buikwand die nooit meer dichtgaat. Na diverse operaties en 1.5 jaar intern verblijf in revalidatiecentrum ’t Roessingh in Nijmegen mocht hij in zeer ernstig geïnvalideerde toestand naar huis en heeft sindsdien elke dag 24 uur intensieve verzorging nodig. Hij slikt tegen de helse pijnen dagelijks vele cocktails aan medicatie en geraakt daardoor regelmatig in pseudo coma. Verzekeraar Reaal erkende geen volledige aansprakelijkheid (mijn man zou de gordel niet hebben gedragen) en schakelde Schaderegelingsburo Van Dijk in die in alle opzichten zich onbeschoft opstelde en geen enkele vorm van empathie toonde. In een tv-uitzending kwam de heer van R.P. van Dijk, directeur van dit Buro, in beeld en verklaarde toen er een comapatiënt in een rolstoel vastgebonden (door een verkeersongeval) in beeld kwam, dat er geen schade was en dat als hij het goed doet voor zijn opdrachtgever (Turien @ Co) hij nog zo’n klussie zou krijgen. Tot mijn ergernis liet mijn toenmalige belangenbehartiger Berntsen Mulder Advocaten zich keer op keer de les lezen door Schaderegelingsburo Van Dijk. Op het internet las ik uw verontwaardigde reactie op het tv-interview met deze heer Van Dijk en na uw website (weblog en Letselschadeforum) te hebben geraadpleegd heb ik u om een persoonlijk gesprek met mijn man (die vanwege het strottenhoofd letsel slecht keelklanken kon uiten die alleen ik begrijp) verzocht dat snel bij ons veel te kleine huis plaats vond. Na beraad met mijn man met wie ik inmiddels getrouwd ben en die volledig bedlegerig is en die ik 24 uur per dag moet verschonen en verzorgen hebben wij u onze zaak toevertrouwd. U was nogal geschokt over de aanpak van Berntsen Mulder Advocaten waaronder het advies om akkoord te gaan met het aanbod van Schaderegelingsburo Van Dijk voor een smartengeldbedrag van € 65.000. Nadat u het dossier overnam en daarvan Reaal in kennis stelde maakte Reaal kennelijk niet blij met uw inschakeling bij monde van de schademanager de heer Den Hollander per kerende post zonder een goede onderbouwing eenzijdig een bedrag aan ons over van € 200.000 onder de mededeling dat daarmee de zaak was afgedaan. De ongelooflijk harde strijd die u daarna in de daaropvolgende jaren voerde en daarbij niemand ontzag alsmede de middelen die u inzette hebben er uiteindelijk toe geleid dat zonder civiele procedure er een schadevergoeding kwam gerelateerd aan de maximaal verzekerde som ofwel € 2.500.000 (!) en daarboven op haalde u nog eens een bedrag van € 300.000 aan wettelijke rente en uw kosten binnen. Het smartengeld dat u onder aankondiging van een principiële procedure tot aan de Hoge Raad (en daarvoor reeds een team advocaten om u heen had gebouwd) afdwong bedroeg € 250.000 omdat het Verbond van Verzekeraars bang was dat een gunstige uitspraak door de rechter zou leiden tot ophoging van alle smartengeldbedragen in Nederland. U schakelde diverse deskundigen zoals de arbeidsdeskundige mevrouw Artoos en een zeer gerenommeerde ergotherapeute die zonneklaar stelde dat wij uit de kleine behuizing moesten verhuizen naar een bungalow met veel aanpassingen (hetgeen uiteindelijk geschiedde) en dat er 7 dagen per week er per dag 8 uur x 3 verpleegkundige hulp moest komen. Wij zijn u ongelooflijk dankbaar voor niet alleen uw inzet maar zeker ook het vuur dat u de verzekeraars aan de schenen hebt gelegd. Dat u zoals ik verneem niet geliefd ben bij verzekeraars moet u maar als een compliment beschouwen. Hulde voor uw aanpak en empathie! Tot slot wil ik nog een sneer uitdelen aan Schaderegelingsburo R.P. van Dijk en Reaal die het volgende stelden: nu de echtgenote een maximaal pgb voor de 24 uur verzorging van mijn man ontvangt en dat aanzienlijk hoger is dan het salaris van haar opgezegde baan als schooljuffrouw (om haar man te verzorgen) is er sprake van financieel opkomend voordeel dat in mindering moet worden gebracht op de jaarlijkse doorlopende schade. Je moet het maar durven te stellen, wat een hufters! Het ga u goed heer De Bruin.

R. en echtgenote

Dossier 2098 + 2099

Geachte meneer De Bruin,

Nationale Nederlanden heeft de schadeclaim inmiddels gestort op het rekeningnummer van mij en mijn zusje. Hartelijk bedankt voor uw hulp en vasthoudendheid. Dat waarderen wij enorm.

Rachelle en Naomi

Dossier 1373

Na de aanrijding de volgende dag ClaimZorg gebeld. De werkwijze van ClaimZorg is zeer professioneel en doeltreffend, zodat de voor mij ingediende claim door de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij werd uitgekeerd.

John H.

Dossier 1499

Geachte heer De Bruin,

Ik had een zaak lopen via Achmea Rechtsbijstand tegen Ohra voor letselschade. Achmea schakelt hiervoor meestal een derden partij voor. In mijn geval liep dit zo moeizaam, moest altijd zelf om een status vragen, werd nooit teruggebeld, geen persoonlijk gesprek. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Via een familielid kwam ik terecht bij ClaimZorg. Daar kreeg ik wel de persoonlijke aandacht en werd er geluisterd naar mijn punten. Mijn zaak werd direct opgepakt. Dhr. De Bruin laat zich niet omleiden door Verzekeraars en blijft vechten voor zijn cliënten. Complimenten voor dhr. De Bruin, hier kunnen andere nog veel van leren! Uiteindelijk ben ik zeer tevreden met de wijze waarop ClaimZorg letselschade mij heeft geholpen en met het eindresultaat.  ClaimZorg Letselschade zal ik dan ook aan iedereen van harte aanbevelen! 

Vinay S.

Dossier 1930

Betreft schade afhandeling ten gevolge van een scooter ongeluk. Ik ben destijds van de weg afgereden door een auto en heb hierdoor schade geleden aan scooter en persoonlijk letselschade opgelopen, ik ben hiervoor behandeld en heb me ziek moeten melden bij mijn werkgever. Ik heb toen contact gezocht met ClaimZorg om mijn belangen te behartigen, ik had nog nooit met zo`n situatie te maken gehad, ik kreeg duidelijke informatie en dat ik mogelijke schadevergoeding kon eisen. Ik zelf had hier nooit het besef van gehad,  wat als je blijvend letsel zou houden, hoe zit dat met je werk, kan ik nog 100% blijven werken, hoe zit dat als het probleem na bijvoorbeeld een half jaar terugkomt. Nee ik ben blij dat ClaimZorg mijn zaak goed heeft afgehandeld en ik schadevergoeding heb gehad. Ik kan iedereen die ook zoiets overkomt, ClaimZorg aanraden, mijn zaak is tenslotte goed afgehandeld.

W. den H.

Dossier 2029

Goedenavond, Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met ClaimZorg die mijn zaak overnam van Bureau Pals die niet verder kwam dan € 12.500. Goed geïnformeerd en geholpen door volhouder Johannes de Bruin die een resultaat boekte van € 175.000. Zeker een aanrader.

J. de J

Dossier 1949

In december 2016 heb ik een aanrijding gehad. Ik ben in januari 2017 terechtgekomen bij De Bruin van ClaimZorg. Na 3 jaar heen en weer communiceren met de verzekering, hebben we het in maart 2020 goed kunnen afsluiten, waarbij ik de heer De Bruin erg dankbaar ben voor zijn doorzettingsvermogen. Ik kan ClaimZorg Letselschade ten zeerste aanbevelen.

Piet H.

Dossier 1717

Geacht heer De Bruin,

Zoals verzocht hierbij mijn ervaring met u als mijn belangenbehartiger gedurende mijn letselschadezaak. In april 2013 ben betrokken geraakt bij een kettingbotsing waar ik whiplash gerelateerde klachten aan heb overgehouden. Dit was in de periode dat ik in mijn afstudeer jaar zat van de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening HBO. In eerste instantie werd ik bijgestaan door SRK-rechtsbijstand maar ik merkte snel dat zij mij niet echt serieus namen. Dit uitte zich door drie/vier verschillende Contactpersonen in een paar maanden tijd. Waarbij ik telkens lange tijd niets hoorde. Uiteindelijk is mij een bedrag in het vooruitzicht gesteld van € 18.000. Na research kwam ik uit bij ClaimZorg waarbij ik in eerste instantie de whiplash thema-avond heb bezocht samen met mijn partner. Gedurende deze avond werd mij duidelijk dat ClaimZorg echt gespecialiseerd was in letselschade en dat zij mij als benadeelde wel serieus namen. Ik ben toen overgestapt waarbij ik uiteindelijk goed geholpen ben door Johannes de Bruin. Mijn klachten werden serieus genomen, Johannes de Bruin is zeer kundig en laat zich niet afpoeieren door de verzekeraars. In november 2015 is er uiteindelijk een vaststellingsovereenkomst overeengekomen met de tegenpartij van € 100.000.

In de afgelopen jaren heb ik mij kunnen laten behandelen voor mijn klachten, ben ik afgestudeerd, getrouwd, moeder van 2 kinderen en heb ik tot voor kort gewerkt als ambtenaar. Op dit moment verkies ik de opvoeding van mijn tweede dochter boven een baan. Neemt niet weg dat ik in de nabije toekomst weer aan het werk ga ambtenaar. Mijn man is op dit moment ook verwikkeld in een letselschade zaak en heeft zich inmiddels ook aangemeld voor uw thema-avond gezien de goede ervaringen die ik heb overgehouden. Ik wil u bedanken voor het werk wat u toen heeft verricht.

S. O.

Dossier 1997

Onderstaand leest u mijn oprechte review. Nogmaals dank! Ik werd geadviseerd door een goede kennis om mijn zaak door ClaimZorg Letselschade te laten behandelen.  Na een goed gesprek met de heer De Bruin had ik er alle vertrouwen in dat ik bij hem op het juiste adres was. Meneer De Bruin heeft mij bijzonder ondersteunt en de zaak is naar alle tevredenheid afgesloten. Hopelijk is het niet nodig, maar als het wel zo is, dan raad ik anderen aan om ClaimZorg Letselschade in te schakelen voor het behartigen van uw belangen. Experts op dit gebied!

Sara S.

Dossier 1429

Geachte heer de Bruin/beste Jan, Hieronder onze bevindingen. Hoop dat het goed met je gaat. Onze beoordeling: Na een zeer ernstig auto-ongeluk hebben wij de hulp ingeroepen van ClaimZorg letselschade. Jan de Bruin, die ons het gehele traject heeft bijgestaan is een zeer vakkundig en gedreven man die exact weet wat er in welke fase moet gebeuren. De zaak is door Jan de Bruin door middel van een mediation met de tegenpartij tot een goed einde gebracht. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop ClaimZorg letselschade ons heeft geholpen en met het eindresultaat. Hartelijke groeten en veel succes!!

Antonio en Deborah S.

Dossier 1998

Geachte heer De Bruin, Wellicht is de tekst wat te lang geworden. Dan pas ik hem graag voor u aan.

Maar soms is wat spontaan naar boven komt het meest oprecht, dus hierbij: Mijn letselschade zaak was een slopend, stressvol proces doordat ik niet wist of mijn belangen goed behartigd werden. Dat kon ik loslaten toen ik met u in zee ging. Vanuit uw oprechte verontwaardiging over hoe de letselschade-advocate die in eerste instantie mijn belangen behartigde na mijn ongeluk, mijn zaak af wilde sluiten, ging u voor mij aan de slag. U maakte me zonder omhaal meteen duidelijk dat u er voor mij niet was om mijn hand vast te houden, daar had ik familie en vrienden voor. U taak was het beste resultaat voor mij te behalen! En dat deed u. Op een zeer voortvarende en vastberaden manier beet u zich vast in mijn zaak. Zonder uw inspanningen was er nooit gevochten voor een rechtvaardige afronding. Dat is voor mij van onnoemelijke waarde geweest. Uw aanpak gaf mij de rust die ik zo hard nodig had. Het was mij duidelijk dat wát er ook uit zou komen, dát het maximaal bereikbare zou zijn en dat het daarmee ook goed zou zijn. Los van het bedrag dat er uitkomt is dát namelijk minstens zo belangrijk, dat je serieus genomen wordt, dat er recht gedaan wordt aan wat je is aangedaan. 

Ik ben heel blij dat ik dit zware traject met uw hulp op deze manier af heb kunnen sluiten.

Mijn diepe dank daarvoor!

Desirée B.

Dossier 1845

Beste heer de Bruin,

Begin 2016 heb ik mij nadat ik werd aangereden laten bijstaan door ClaimZorg Letselschade Haaglanden. Mede door de duidelijke communicatie naar mij toe en de professionele werkwijze van de heer de Bruin,  voelde ik mij in deze onzekere periode gesterkt. Door de doortastendheid van ClaimZorg Letselschade Haaglanden, heb ik ondanks de stroefheid van de tegenpartij uiteindelijk een ruime compensatie kunnen krijgen. Ik beveel ClaimZorg Letselschade Haaglanden dus ook van harte aan voor eenieder die persoonlijk en professioneel bijgestaan wenst te worden.

Yan O.

Dossier 1610

Geachte heer de Bruin,  Mijn vrouw heeft in 2013 een ernstig bedrijfsongeval gehad. Zowel haar werkgever als de aansprakelijkheidsverzekeraar stelden zich hierbij uiterst defensief op, onder verwijzing naar een gebrek aan bewijs en wezen de aansprakelijkheid af. Dankzij uw bedrijf en dan met name uw vasthoudendheid en daadkracht is er uiteindelijk een zeer tevredenstellende schaderegeling bereikt. Uw aanpak, inzichten en inzet zijn daarbij cruciaal geweest.

Jan v.d. H. 

Dossier 1980

Geachte heer de Bruin, Mijn man heeft het geld ontvangen. We danken u zeer voor alle moeite die u genomen hebt, de inspanningen die u gedaan hebt om deze zaak tot een goed einde te brengen. We wensen u veel succes de komende jaren.

M. A. en I. O. (echtgenote)

Dossier 1980

Beste heer De Bruin, Vandaag laat het door mij veelgeprezen Outlook mij danig in de steek! Ik heb inmiddels sinds 11.18 uur viermaal een poging gedaan om u te feliciteren met dit mooie resultaat. Alle mailtjes werden gevolgd door een foutmelding. Daarom nu een mailtje vanuit ons dossiersysteem. Iets formeler van toon, derhalve. In elk geval: gefeliciteerd!

Ivo

Dossier 1673

Geachte heer Hertog / Claimzorg Letselschade. Ruim 6 ½  jaar stortte plotseling door een ongeval mijn hele wereld in. Alles staat stil, je opleiding  en mogelijke carrière. Er  spookt van alles door je hoofd, hoe moet het nu verder. Het is zo’n moeilijke periode, dat het erg fijn en zeer prettig is, dat je door zeer deskundige team van mensen wordt bijgestaan, zoals Claimzorg Letselschade. Letselschade is zeer complex,  je moet van alles  op de hoogte, waar een slachtoffer allemaal recht op heeft en welke wegen er bewandeld moeten worden. Zonder Claimzorg Letselschade waren wij hier niet uitgekomen. Kortom, goede en duidelijke communicatie,  en heb je een vraag of uitleg nodig,  dan kan je altijd bij hun terecht. Vriendelijke groet,

Mark

Dossier 2080

Beste Frank, Door lovende woorden van onze gemeentelid uit onze kerk, die ook een motorongeluk heeft gehad, hebben wij Frank benaderd. Frank heeft ons fantastisch geholpen door o.a. persoonlijk bij ons op bezoek te komen. In ons gesprek heeft Frank ons weten uit te leggen welke stappen wij en hij gaat nemen om dit zo goed mogelijk af te handelen. Wij hebben zelf weinig hoeven te doen, Frank heeft zowat alles uit onze handen genomen en tot in de puntjes geregeld. Een aanbeveling voor een ieder die een letselschade adviseur zoekt. Nogmaals hartelijk dank voor al het goede werk en je moeite! Hartelijke groeten,

S.M.

Dossier 2065

Begin 2019 heb ik na een forse aanrijding, op advies van een kennis, contact opgenomen met Claimzorg Letselschade. Ik ben hier zeer prettig en vlot geholpen. Dhr Hertog is een vakkundig en accurate letselschadespecialist. Hij zal alles er aan doen om het uiterste te behalen maar is wel eerlijk en realistisch. Het was een prettige samenwerking en ik raad Claimzorg Letselschade iedereen aan. Met vriendelijke groet,

Robin

Dossier 2090

Geachte heer Hertog. Mijn vrouw aangevallen door een Rottweiler. WAT NU.!!!!. Maar gezien de omvang van de schade had dit grote gevolgen en nam dit een jaar in beslag. Nog nooit gebruik gemaakt van een letselschade specialist en wie kan ons daar mee helpen. Het geluk wat wij hadden was dat wij in onze kennissenkring vrienden hadden die al reeds tweemaal contact hadden gehad

met Claimzorg Letselschade Haaglanden in de Haag. Wij hebben contact gezocht met dit kantoor en deze heeft ons op zeer goede manier geholpen. De heer Hertog voor ons opgetreden als Belangenbehartiger, want dit kan je niet zelf. Zowel Persoonlijk – Telefonisch – per E-mail zeer correct mee samen gewerkt. De afhandeling van de schadelast met de verzekering heeft ook op en zeer correcte manier plaats gevonden. Bel met dit kantoor, de mensen luisteren naar je staan voor je klaar en helpen je en zijn altijd bereikbaar of bellen terug. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling met dit kantoor.

De heer en mevrouw K.

Dossier 1273

Met betrekking tot de behandeling door ClaimZorg inzake de letselschade van mijn ongeval, wil ik u graag hartelijk bedanken. Uw expertise en ondersteuning in deze zaak heeft mij veel goed gedaan. Daarbij is het niet alleen uw expertise van dergelijke zaken en de wettelijke mogelijkheden, maar zeker ook uw betrokkenheid en luisterend oor. Gedurende de looptijd van deze zaak in verband met terugkerende medische problematiek, bent u continue betrokken en geïnteresseerd in mijn persoonlijke situatie gebleven, zonder daarbij de objectiviteit te verliezen. Nu deze zaak naar alle tevredenheid is afgehandeld, rest mij u nogmaals te bedanken. Met vriendelijke groet,

A.W.

Dossier 1999

Beste heer Hertog, Ik ben heel erg blij met jullie hulp. Zonder Claimzorg Letselschade zou er nooit bereikt kunnen worden wat er nu bereikt is. Ik zou anderen met zulke problemen/gevallen ook adviseren contact met jullie op te nemen. Das Rechtsbijstand kon niet voor mij betekenen wat jullie voor mij hebben betekend. Alles werd zeer goed nagekeken, en elke berekening die jullie hebben gemaakt hebben jullie heel zorgvuldig gedaan en er is niks vergeten op te nemen in de totale schadestaat. Heel secuur te werk gegaan. Top service en heel vriendelijk. Ik ben heel erg blij met Claimzorg Letselschade. Met vriendelijke groet,

E.H

Dossier 2113

Geachte heer Johannes de Bruin. Fijn dat nu de eind finale bereikt is. Ik ben heel blij met dit mooie bedrag. En natuurlijk zeer erkentelijk voor uw harde werken en inzet hiervoor. Ook namens mijn gezin. Nogmaals hartelijk bedankt,

R.K.

Dossier 2079

Na een motorongeluk op Paasdag 2019, kreeg ik via een kennis te horen dat ook hij een soortgelijk motorongeluk had meegemaakt. Hij gaf aan dat de heer Hertog van Claimzorg toen zijn zaak had behartigt en hij was daar heel tevreden over. Ik was zelf helemaal niet met letselschade bezig. Dit was dan ook geheel nieuw voor mij. Ik heb toen maar contact gezocht en ik kan aangeven dat ik heel goed begrijp wat deze kennis bedoelde. Zeer recent is de afwikkeling geweest en dat resultaat was tot mijn volle tevredenheid. Niet alleen het resultaat maar ook het zorg dragen van het gehele proces, heldere en vlotte communicatie, zijn vastberadenheid en doortastendheid maken dat ik de heer Hertog en Claimzorg zeker wil aanraden voor wie een letselschade expert nodig heeft. Groet,

D.

Dossier 2114

Geachte heer De Bruin. Hartelijk dank voor de mooie brief van de afsluiting van het dossier.

Bedankt dat u dit tot zo’n snel en goed resultaat hebt gebracht. Het geld van de verzekeraar is reeds gestort. Zodra ik weer in het Trefpunt kom zal ik doorgeven dat u eventueel een korte lezing wilt geven over letselschade. Er zijn waarschijnlijk genoeg bewoners die wellicht iets hebben meegemaakt en er nooit verder aandacht aan hebben gegeven om hun letselschade te claimen. Ik zal dan ook aan het Trefpunt uw Bedrijf doorgeven met uw toestemming. Nogmaals wij zijn super blij dat het zo goed is afgerond, bedankt aan alle die hieraan hebben meegewerkt, ook namens mijn gezin en verwanten.

M.L. K