Waardeloze services Coolblue; koop niets bij Samsung!

Reclame slogan Coolblue: alles met een glimlach (..). Beter is dat men meldt alles met irritatie en frustratie!

Allereerst wordt men zowel in woord als geschrift weinig respectloos aangesproken met “jij en jou”! Dat zullen de marketeers bij dit commerciële bedrijf wel hebben bedacht. Ben benieuwd naar hun omgangsvormen naar hun ouders en grootouders.

De service gerichtheid stelt 0,00% bij Coolblue voor. Als het apparaat dat onder de garantie valt wordt men doorgestuurd naar een e-mailadres van de fabrikant, in dit geval Samsung. De koelkast/vriezer combinatie van amper 7 maanden oud doet het niet meer, dus ook geen koeling voor producten en men kan 2 dagen wachten voordat een Samsung helpdesk medewerker meldt dat over 8 dagen er een monteur langskomt. Hoe laat (weten we niet, u moet afwachten). Doet uw koelkast vriescombinatie het niet, oh wat jammer, maar we hebben het druk en eerder kan niet. eind gesprek.

Hier wringt zich het echte probleem: Coolblue is een ordinaire dozenschuiver en als het op garantie aankomt verwijst men graag door. Zij is juridisch gezien leverancier en behoort voor apparaten die onder de garantie vallen in alle opzichten adequaat op te treden.

Heden ten dagen 10 dagen zonder een koelkast/vriezer moet aanleiding zijn tot directe services, maar de dozenschuivers van Coolblue hebben daar duidelijk geen boodschap aan.

Coolblue: alstublieft houd op met die stompzinnige gelukkige reclames.

« « Vorige bericht:  Niet Nationale-Nederlanden bepaalt wie de raadsman van cliënt is | Volgende bericht:  Rapport Letselschaderaad langlopende letselschadezaken waardeloos! » »