ING: Storing, excuses voor dit ongemak, probeert u het later nog eens

Geachte heer Van Dijk,

Graag binnen uw Fractie van de SP aandacht voor het volgende.

Zie www.allestoringen.nl

Sinds 10.15 uur inmiddels 451 meldingen van ING klanten die steen en been klagen, niet kunnen betalen of geen bedragen overmaken. Er staat op dit moment iemand op een treinstation zij OV kaart op te laden maar ING weigert weer eens en deze persoon kan niet verder op reis.

Het is al maanden dat dagelijks (!) ING met dit onacceptabel excuus komt: storing, sorry voor het ongemak, probeert u het later nog eens.

Deze bank heeft al tijden lang haar automatisering (betalingsverkeer) niet op orde en ongelooflijk veel mensen hebben daar dagelijks last van.

Kunt u dit probleem (volgt u maar eens de hiervoor genoemde website een aantal dagen) eens in de 2e Kamer aan de orde stellen?

Al meer dan 2 jaar is ING elke vrijdagmiddag uit de lucht maar nu is het bijna elke dag.

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
ClaimZorg Letselschade

« « Vorige bericht:  Nationale DNA databank: een nachtmerrie (NRC 24 augustus 2018) | Volgende bericht:  Allianz Nederland en haar wrede negatieve uitstraling op de letselschade » »