Beoordelingen van cliënten over de dienstverlening van ClaimZorg

Omwille van de privacy zijn de persoonsgegevens weggelaten. Notariële controle volstaat.

Dossier 1949

In december 2016 heb ik een aanrijding gehad. Ik ben in januari 2017 terechtgekomen bij de heer De Bruin van ClaimZorg. Na 3 jaar vechten met de Verzekering die van meet af aan de zaak bagatel-liseerde, hebben we het in maart 2020 goed kunnen afsluiten, waarbij ik de heer De Bruin erg dankbaar ben voor zijn kunde en doorzettingsvermogen. Ik kan eenieder ClaimZorg Letselschade ten zeerste aanbevelen.

Dossier 1845

In april 2013 ben betrokken geraakt bij een kettingbotsing waar ik whiplash gerelateerde klachten aan heb overgehouden. Dit was in de periode dat ik in mijn afstudeer jaar zat van de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening HBO. In 1e instantie werd ik bijgestaan door SRK-rechtsbijstand maar ik merkte snel dat zij mij niet echt serieus namen. Dit uitte zich o.a door verschillende Contactpersonen in een paar maanden tijd waarbij ik telkens lange tijd niets hoorde. Uiteindelijk is mij een bedrag in het vooruitzicht gesteld van € 18.000,= Na research kwam ik uit bij ClaimZorg waarbij ik in 1e instantie de Whiplash Thema Avond heb bezocht. Gedurende deze avond werd mij duidelijk dat ClaimZorg gespecialiseerd was in letselschade en dat zij mij als benadeelde wel serieus namen. Ik ben toen overgestapt waarbij ik uiteindelijk goed geholpen ben door Johannes de Bruin. Mijn klachten werden serieus genomen, Johannes de Bruin is zeer kundig en laat zich niet afpoeieren door de Verzekeraars. Na hard onderhandelen met de Verzekeraar is er uiteindelijk een bedrag uitgekomen van € 100.000. Ik wil u bedanken voor het werk wat u heeft verricht.

Dossier 1997

Ik werd geadviseerd door een kennis om mijn zaak door ClaimZorg Letselschade te laten behandelen. Na een goed gesprek met de heer de Bruin had ik er alle vertrouwen in dat ik bij hem op het juiste adres was. Meneer de Bruin heeft mij bijzonder ondersteunt en de zaak is naar alle tevredenheid afgesloten. Hopelijk is het niet nodig maar als het wel zo is dan raad ik aan om ClaimZorg in te schakelen voor het behartigen van u belangen. Experts op dit gebied!

Dossier 1479

Na een zeer ernstig auto-ongeluk hebben wij de hulp ingeroepen van ClaimZorg letselschade. Jan de Bruin, die ons het gehele traject heeft bijgestaan is een zeer vakkundig en gedreven man die exact weet wat er in welke fase moet gebeuren. De zaak is door uiteindelijk door middel van een mediation met de tegenpartij tot een goed einde gebracht. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop ClaimZorg letselschade ons heeft geholpen en met het eindresultaat.

Dossier 1998

Mijn letselschade zaak was een slopend, stressvol proces doordat ik niet wist of mijn belangen goed behartigd werden door een LSA Advocate. Dat kon ik loslaten toen ik met de heer Johannes de Bruin van ClaimZorg in zee ging. Vanuit uw oprechte verontwaardiging over hoe de letselschade advocate die in 1e instantie mijn belangen behartigde mijn zaak af wilde sluiten, ging u voor mij aan de slag. U maakte me zonder omhaal meteen duidelijk dat u er voor mij niet was om mijn hand vast te houden, daar had ik familie en vrienden voor. Uw taak was het beste resultaat voor mij te behalen! En dat deed u. Op een zeer voortvarende en vastberaden en gepassioneerde manier beet u zich vast in mijn zaak. Zonder uw inspanningen was er nooit gevochten voor een rechtvaardige afronding. Dat is voor mij van onnoemelijke waarde geweest. Uw aanpak gaf mij de rust die ik zo hard nodig had. Het was mij duidelijk dat wát er ook uit zou komen, dát het maximaal bereikbare zou zijn en dat het daarmee ook goed zou zijn. Los van het bedrag dat er uitkomt is dát namelijk minstens zo belangrijk, dat je serieus genomen wordt, dat er recht gedaan wordt aan wat je is aangedaan. Ik ben blij dat ik dit zware traject met uw hulp op deze manier af heb kunnen sluiten. De LSA Advocate kwam niet verder dan een bedrag van € 85.000. Uw inspanningen leidde tot een bedrag van € 245.000. Heer De Bruin mijn diepe dank daarvoor!

Dossier 1845

Begin 2016 heb ik mij nadat ik werd aangereden laten bijstaan door ClaimZorg Letselschade Haaglanden. Mede door de duidelijke communicatie naar mij toe en de professionele werkwijze van de heer De Bruin,  voelde ik mij in deze onzekere periode gesterkt. Door de doortastendheid van ClaimZorg Letselschade, heb ik ondanks de stroefheid van de tegenpartij uiteindelijk een ruime compensatie kunnen krijgen. Ik beveel ClaimZorg Letselschade dus ook van harte aan voor een ieder die persoonlijk en professioneel bijgestaan wenst te worden.

Dossier 1610

Mijn vrouw heeft in 2013 een ernstig bedrijfsongeval gehad. Zowel haar werkgever als de aansprakelijkheidsverzekeraar stelden zich hierbij uiterst defensief op, onder verwijzing naar een gebrek aan bewijs. Dankzij ClaimZorg en dan met name uw vasthoudendheid en daadkracht is er uiteindelijk een zeer tevredenstellende schaderegeling bereikt. Uw aanpak, inzichten en inzet zijn daarbij cruciaal geweest.

Dossier 1980

Mijn man heeft het geld ontvangen. We danken u zeer voor alle moeite die u genomen hebt, de inspanningen die u gedaan hebt om deze zaak tot een goed einde te brengen. We wensen u veel succes de komende jaren.

Dossier 1323

Toen u op sociale Media reageerde op de verachtelijke wijze hoe Schaderegelingsburo R.P. Van Dijk op tv bij een zichtbare comapatiënt meldde dat er geen schade was omdat het slachtoffer zich niet bewust was van zijn situatie en als ik het goed doe krijg ik nog zo’n klus van mijn opdrachtgever (exacte woorden van Robert van Dijk) wist ik dat u mijn zaak verder moest behandelen. Kwam Berntsen Mulder Advocaten/ClaimCare niet verder dan € 65.000 smartengeld, u haalde er € 300.000 smartengeld vergoeding uit + € 30.000 wettelijke rente daarover. Nota bene, de heer Den Hollander Manager bij Reaal Verzekeringen keerde eerder toen hij (kennelijk geschrokken) vernam dat u in de zaak kwam eenzijdig een bedrag uit van € 200.000 en berichtte dat daarmede de zaak was afgedaan. Het werd daarna een ongelooflijk keiharde strijd met Reaal Verzekeringen en zonder dat een procedure bij de rechtbank nodig was haalde u uiteindelijk voor mij het maximaal verzekerde bedrag van € 2.500.000 binnen en daarbovenop nog een € 300.000 zijnde een schadepost van 10 jaar rente en uw behandelingskosten. Ik ben u met mijn vrouw ongelooflijk dankbaar.

Dossier 2029

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met ClaimZorg haaglanden, goed geïnformeerd en geholpen. Zeker een aanrader. Kwam Bureau Pals met het advies om € 12.500 voor de zaak te accepteren, Jan de Bruin van ClaimZorg haalde er € 175.000 uit omdat hij wel een goed onderzoek deed en zich liet bijstaan door medisch adviseurs die ook specialist waren!

Dossier 1273

Met betrekking tot de behandeling door ClaimZorg inzake de letselschade van mijn ongeval, wil ik u, mr. F. Hertog, graag hartelijk bedanken. Uw expertise en ondersteuning in deze zaak heeft mij veel goed gedaan. Daarbij is het niet alleen uw expertise van dergelijke zaken en de wettelijke mogelijkheden, maar zeker ook uw betrokkenheid en luisterend oor. Gedurende de looptijd van deze zaak in verband met terugkerende medische problematiek, bent u continue betrokken en geïnteresseerd in mijn persoonlijke situatie gebleven, zonder daarbij de objectiviteit te verliezen.

Nu deze zaak naar alle tevredenheid is afgehandeld, rest mij u nogmaals te bedanken.

Dossier 1999

Beste heer Hertog,

Ik ben heel erg blij met jullie hulp. Zonder Claimzorg Letselschade zou er nooit bereikt kunnen worden wat er nu bereikt is. Ik zou anderen met zulke problemen/gevallen ook adviseren contact met jullie op te nemen. Das Rechtsbijstand kon niet voor mij betekenen wat jullie voor mij hebben betekend.

Alles werd zeer goed nagekeken, en elke berekening die jullie hebben gemaakt hebben jullie heel zorgvuldig gedaan en er is niks vergeten op te nemen in de totale schadestaat. Heel secuur te werk gegaan.

Top service en heel vriendelijk. Ik ben heel erg blij met Claimzorg Letselschade.

Dossier 2096

Mijn vrouw aangevallen door een Rottweiler. WAT NU.!!!!.  Maar gezien de omvang van de schade had dit grote gevolgen en nam dit een jaar in beslag. Nog nooit gebruik gemaakt van een letselschadebureau en wie kan ons daar mee helpen.

Het geluk wat wij hadden was dat wij in onze kennissenkring vrienden hadden die al reeds tweemaal contact hadden gehad met Claimzorg Letselschade Haaglanden in de Haag. Wij hebben contact gezocht met dit kantoor (mr. F. Hertog) en deze heeft ons op zeer goede manier geholpen. Deze jurist voor ons opgetreden als Belangenbehartiger,want dit kan je niet zelf. Zowel Persoonlijk – Telefonisch – per E-mail zeer correct mee samen gewerkt. De afhandeling van de schadelast met de verzekering heeft ook op en zeer correcte manier plaats gevonden.

Bel met dit kantoor, de mensen luisteren naar je staan voor je klaar en helpen je en zijn altijd bereikbaar of bellen terug. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling met dit kantoor.

Dossier 2010

Beste Hertog,

U heeft mijn ouders zeer professioneel geholpen. Zij vonden het geweldig dat u hard en direct was tegen de verzekeraar. Want, eerst draaien ze altijd om de feiten. Tot dat ze met de rug tegen de muur staan in uw sterk proces. En verder geen keus hebben meer dan hun fouten toe te geven!